خبرگزاری بانکی: آمادگی گروه سرمایه گذاری مسکن برای ارائه خدمات مشاوره‎‌ای بازار مسکن به مشتریان

شرکت پارس مسکن سامان از شرکت های زیرمجموعه گروه سرمایه گذاری مسکن آماده ارائه خدمات مشاوره ای بازار مسکن اعم ساخت و ساز و خرید به تمام مشتریان است. به گزارش بانکی دات آی آر به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا، گروه سرمایه گذاری مسکن به عنوان یک هلدینگ انبوه سازی کشور، در قالب توسعه گر جهت ورود به عرصه سرمایه گذاری در سراسر کشور پروژه های بسیاری را توسط شرکت های تابعه خود اجرا کرده است.

شرکت پارس مسکن سامان از شرکت های زیرمجموعه گروه سرمایه گذاری مسکن آماده ارائه خدمات مشاوره ای بازار مسکن اعم ساخت و ساز و خرید به تمام مشتریان است.
به گزارش بانکی دات آی آر به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا، گروه سرمایه گذاری مسکن به عنوان یک هلدینگ انبوه سازی کشور، در قالب توسعه گر جهت ورود به عرصه سرمایه گذاری در سراسر کشور پروژه های بسیاری را توسط شرکت های تابعه خود اجرا کرده است.
در عین حال این شرکت علاوه بر ورود مستقیم به عرصه ساخت و ساز آماده ارائه خدمات مشاره به سرمایه گذاران در صورت تقاضا برای ورود به بازار مسکن است که این فرایند توسط یکی از شرکت های تابعه گروه، شرکت پارس مسکن سامان امکان پذیر است.
شرکت پارس مسکن سامان، از شرکت‎های گروه سرمایه‎گذاری مسکن، یکی از بزرگترین شرکت‎های انبوه‎ساز در ایران با سابقه اجرای بیش از 75 هزار واحد مسکونی، تجاری و اداری فعالیت می کند.
این شرکت به عنوان سازمانی دانش محور، با دارا بودن نیروهای مجرب و برخورداری از سایر منابع اطلاعاتی و سازمانی خود، آماده ارائه خدمات جامع و منحصر به مشتریان بازار زمین و ساختمان است.
شرکت پارس مسکن سامان از ابتدایی‎ترین مراحل ورود هر مشتری به بازار مذکور اعم از شناسایی و امکان‎سنجی فرصت‎های سرمایه‎گذاری، تحقیقات بازار و اخذ مجوز ساخت و ساز تا مراحل انتهایی و خروج از بازار اعم از اخذ پایان‍کار، مهندسی بازاریابی و فروش به عنوان مشاور به ارائه خدمات به سرمایه گذار می‌پردازد.
این شرکت همچنین از اولین و شاخص‎ترین شرکت‎های ارائه ‎دهنده خدمات حرفه‎ای و تخصصی در بازار زمین، ساختمان ، املاک و مستغلات در کشور است.
معرفی واحد فروش و بازاریابی
یکی از بزرگترین دلایل موفقیت سازمانها و سایر اشخاص حقیقی و حقوقی فعال در صنعت ساخت و ساز، ایجاد گردش مالی و تأمین منابع مالی مورد نیاز جهت ادامه فعالیتهای ساختمانی خواهد بود که در بازار کنونی و با توجه به رکود بازار، این عامل تبدیل به بزرگترین دغدغه این بخش از سرمایه گذاران در اقتصاد کشور گشته است.
در شرایط کنونی بعضا علی رغم تعاریف صحیح انتخاب زمین و رعایت سایر پارامترهای مؤثر و اثربخش در اجرای پروژه های ساختمانی، شرکتها با مشکل فروش و به تبع آن دشواری تامین منابع مالی و ایجاد گردش پول مواجه می شوند؛ چرا که سطح توقعات، انتظارات و خواسته های ذینفعان اعم از سرمایه گذاران خرد و کلان و مصرف کنندگان به سرعت درحال تغییر است.
به کارگیری تجربه در مباحث مشاوره و اعتمادسازی با مشتریان و نزدیک شدن به سطح انتظارات و توقعات آنها و نیز استفاده بهینه از فرصت ها دارای اهمیت فراوانی است به این منظور نگرش حرفه‌ای و تخصصی به حوزه بازاریابی و مهندسی فروش در بخش ساختمان و مسکن و جذب و ترغیب و تشویق مشتریان، امروزه مورد توجه بسیاری از فعالان این حوزه قرار گرفته است.
مدیریت بازاریابی و فروش در شرکت پارس مسکن سامان با بهره گیری از توانمندی کارشناسان خبره، تجربه طولانی در بازاریابی و فروش واحدهای مسکونی، تجاری، دسترسی به بانک اطلاعاتی بازارها و مشتریان هدف و ترکیبی از دانش، تجربه، هنر و مهارت، آمادگی دارد تا به صورت علمی و عملی درحوزه های اجرایی و مشاوره ای به کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی دارای پروژه های ساختمانی تکمیل شده و یا در دست تکمیل و یا کلیه متقاضیان خرید واحدهای ساختمانی با هدف بهره برداری از واحدها و یا اهداف سرمایه گذاری ارائه خدمات کند.
املاک و مستغلات
این واحد در شرکت پارس مسکن سامان با هدف توسعه زمین به مفهوم انتخاب بهینه زمین، کار حقوقی بر روی آن و تبدیل آن به زمین قابل ساخت و ارائه خدمات پشتیبانی ساخت با استفاده از دانش تخصصی و شبکه همکاران خارج از شرکت ایجاد شده است.
واحد املاک و مستغلات شرکت پارس مسکن آمادگی دارد با بهره گیری از نیروهای توانمند و کارآزموده، خدماتی را در حوزه های زیر به اشخاص حقیقی و حقوقی ارائه کند:
1.ارائه خدمات ثبتی شامل تفکیک، تجمیع و افراز اراضی و مستغلات شامل عرصه و اعیان
2. ارائه خدمات ساختمانی شامل اخذ دستور نقشه، تخریب و نوسازی، تغییر کاربری، افزایش تراکم و اخذ پروانه و پایان کار ساختمانی از شهرداری ها و سایر مراجع ذیربط
3. شناسایی، معرفی و کارشناسی املاک مناسب جهت خرید، مشارکت و تهاتر (اراضی با قابلیت ایجاد ارزش افزوده، اراضی بزرگ و ...)
4. ارائه خدمات مرتبط به فروش املاک
5.تهاتر اراضی یا واحدهای مسکونی آماده یا در دست ساخت هر یک از طرفین موافقتنامه با اراضی و یا اجناس و اقلام مورد نیاز
6.ارائه گردش کار کارشناس ادواری در خصوص ارزیابی از تغییر و تحولات قیمت زمین و مسکن در مناطق مختلف کشور
7. ارائه خدمات قراردادی و حقوقی (اعم از ارائه قراردادهای خرید و فروش املاک و مستغلات، مشاوره حقوقی در دعاوی و رفع اختلافات
شرکت پارس مسکن سامان همچنین در حوزه‌های خدمات مطالعات و تحقیقات بازار، خدمات سرمایه گذاری و مشارکت ها، معرفی زمین های آماده سرمایه گذاری، تقاضای درخواست قیمت و اعلام آمادگی برای تهاتر آماده ارائه خدمات و مشاوره به مشتریان خرد و کلان است.

اخبار مرتبط


باشگاه مخاطبان