بازدید اعضای هیئت مدیره شرکت بالاست و مدیران گروه مالی بانک مسکن از ششمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی

اعضای هیأت مدیره شرکت بالاست به همراه تعدادی از مدیران گروه مالی بانک مسکن، از غرفه‌های شرکت های تابعه گروه مالی حاضر در ششمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل گروه مالی بانک مسکن، در نخستین روز از برگزاری ششمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی موسوم به Iran Rail Expo، اعضای هیئت مدیره و مدیران گروه مالی بانک مسکن، ضمن بازدید از غرفه‌های شرکت‌های بالاست و تأمین سرمایه بانک مسکن، با مدیران و کارشناسان این دو مجموعه در خصوص کیفیت برگزاری نمایشگاه، امور جاری و برنامه‌های آتی شرکت خود در سطح مدیریت ارشد، به بحث و تبادل نظر پرداختند.
شرکت بالاست به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های پیمانکاری حوزه ریلی در کشور، با هدف ایجاد فرصت مذاکرات مستقیم تجاری با نهادهای دولتی و بخش خصوصی،ششمین حضور خود را  در نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی تجربه می‌کند.
این گزارش می‌افزاید، شرکت تأمین سرمایه بانک مسکن نیز با رویکرد مالی و در نقش تسریع کننده در فرایند کسب و کارهای تخصصی این حوزه، نخستین حضور خود را در چنین نمایشگاهی تجربه می‌کند و این شرکت در مراسم افتتاحیه، تفاهم‌نامه‌ای را با حضور وزیر راه و شهر‌سازی، به منظور تأمین مالی خرید لوکوموتیو برای بخش خصوصی به امضاء رسانیده است.
هم‌چنین لازم به ذکر است، مراجعین و علاقه‌مندان برای بازدید از غرفه‌ شرکت های بالاست و تأمین سرمایه بانک مسکن، می‌توانند به نمایشگاه بین‌المللی تهران- سالن 27 ، غرفه 13 و 14 مراجعه نمایند.

گالری عکس

:لیست آلبوم ها

باشگاه مخاطبان