صورت‌های مالی شرکت خدمات ارزی و صرافی بانک مسکن تصویب شد‌‌

مجمع عمومی سالیانه شرکت خدمات ارزی و صرافی بانک مسکن به منظور بررسی عملکرد هیئت‌مدیره در سال مالی منتهی به ۳۰ آذر ماه ۱۳۹۹ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی گروه مالی بانک مسکن مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت خدمات ارزی و صرافی بانک مسکن با حضور صد درصدی سهامداران خود در تاریخ ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ در محل سالن جلسات ساختمان گروه مالی بانک مسکن برگزار گردید. در این مجمع ضمن بررسی عملکرد مالی شرکت و گزارش‌های مرتبط، اقدامات شاخص و دستاوردهای مربوطه تشریح گردید در طی این جلسه صورت‏‌های مالی که طبق اظهار نظر حسابرس مسقل به‌نحو مطلوب گزارش شده بود مورد تایید مجمع قرار گرفت. این شرکت در سال مالی یاد شده موفق به کسب ۲۱۸ میلیارد ریال سود خالص گردیده بود که رشد ۳۲ درصدی را نسبت به سال گذشته نشان می‏دهد. در پایان اعضای حاضر در مجمع ضمن ارائه نقطه نظرات خود از اعضای هیئت مدیره، مدیر‌عامل و سایر همکاران شرکت خدمات ارزی و صرافی بانک مسکن بابت همه زحمات یکساله تقدیر و تشکر نمودند.
لازم به‌ذکر است شرکت خدمات ارزی و صرافی بانک مسکن از شرکت‌های تابعه بانک مسکن می‌باشد که مدیریت آن به صورت وکالتی به گروه مالی بانک مسکن واگذار شده است.

اخبار مرتبط


باشگاه مخاطبان