دکتر جواهری: مطمئناً با حضور افراد متخصص و خبره در هیئت مدیره شرکت ناواکو، آینده درخشانی را برای این شرکت پیشبینی می کنیم

نشست ارزیابی عملکرد شرکت فناوری اطلاعات ناواکو با حضور مدیر عامل و رییس هیئت مدیره شرکت گروه مالی بانک مسکن و مدیرعامل شرکت فناوری اطلاعات ناواکو برگزار گردید

به گزارش روابط عمومی گروه مالی بانک مسکن، جلسه ارزیا‌بی عملکرد شرکت ناواکو با حضور دکتر جواهری مدیرعامل گروه مالی بانک مسکن، دکتر جوان مجیدی رییس هیئت مدیره گروه مالی و همچنین مهندس خاوری مدیر عامل شرکت فناوری اطلاعات ناواکو برگزار شد.
 در این نشست دکتر جواهری با توجه به عملکرد و برنامه‌های آتی شرکت فناوری اطلاعات ناواکو به ارائه راهکا‌ر‌هایی جهت اعتلای هر چه بیشتر این شرکت پرداختند.
درادامه دکتر جواهری با اشاره به توانمندی های مجموعه ناواکو اظهار داشت : این شرکت به عنوان بازوی فناوری اطلاعات بانک مسکن توانسته است طی تغییرات جدید در هیئت مدیره و با عملکرد مناسب خود اعتماد بانک و گروه مالی را به خود جلب نماید.
مدیرعامل گروه مالی بانک مسکن خاطرنشان کرد؛ شرکت ناواکو دارای توانایی­های منحصربه فرد بوده و در زمینه­های مختلف از جمله حوزه فناوری اطلاعات پیشتاز است؛ لذا شرکت­های تابعه گروه مالی باید از تمام ظرفیت­های این شرکت استفاده نمایند.
در ادامه این نشست دکتر جوان مجیدی رییس هیئت مدیره گروه مالی بانک مسکن ضمن تشکر از پشتکار مدیران و کارکنان شرکت ناواکو خواستار صرف انرژی مضاعف برای حجم بالایی از مشکلات پیش روی شرکت ناواکو درهمه زمینه‌ها شد. دکتر جوان مجیدی تصریح کرد شرکت ناواکو با عملکرد شفاف و ارزشمند خود توانسته است هماهنگی مناسبی با گروه مالی داشته باشد.
در ادامه این نشست مهندس خاوری مدیر عامل شرکت ناواکو، ضمن ارائه گزارش عملکرد ۶ ماهه منتهی به ۳۱ خرداد سال ۱۴۰۰ به مشکلات پیش‌روی شرکت ناواکو اشاره نمود و در راستای مرتفع شدن آن‌ها پیشنهادهایی مبنی بر طرح‌ریزی و ایجاد واحد توسعه کسب و کار در ساختار سازمانی شرکت، به منظور ایجاد برنامه‌های توسعه بازار و افزایش درآمد شرکت و همچنین تبیین برنامه‌های توسعه و نفوذ در بازار هریک از محصولات و خدمات شرکت ارائه نمود.
وی افزود: شرکت فناوری اطلاعات ناواکو در نظر دارد به منظور ارتقاء رتبه برند و جذب مشتریان وشرکای تجاری، برنامه‌هایی برای بازاریابی ونفوذ در بازار تدوین و اجرایی کند.
در پایان مهندس خاوری اهداف شرکت برای آینده را برنامه‌ریزی و ارائه زمان‌بندی پروژه‌های ناتمام، همکاری بیش از پیش با گروه مالی و شرکت‌های تابعه آن به منظور ایجاد هم‌افزایی و اصلاح قرارداد‌های زیان‌ده بیان نمود.

گالری عکس

:لیست آلبوم ها

باشگاه مخاطبان