مرکز کارآفرینی بانک مسکن با همکاری شهر فرودگاهی امام خمینی برگزار می کند:

برگزاری نشست کارآفرینی با موضوع استارتاپ های خدمات فرودگاهی در مرکز کارآفرینی بانک مسکن

شرکت کارآفرینی بانک مسکن چهارمین نشست هم اندیشی و معرفی فرصت های کارآفرینی برای استارتاپ ها را برگزار می کند. موضوع این نشست معرفی فرصت های کارآفرینی در خصوص استارتاپ های خدمات فرودگاهی می باشد.

شرکت کارآفرینی بانک مسکن چهارمین نشست هم اندیشی و معرفی فرصت های کارآفرینی برای استارت آپ ها را برگزار می کند. موضوع این نشست معرفی فرصت های کارآفرینی در خصوص استارتاپ های خدمات فرودگاهی می باشد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل گروه مالی بانک مسکن، در این نشست که با سخنرانی مهندس سید محمدرضا فاضل زاده، معاون دفتر شهر فرودگاهی و مهندس سینا مختاری، کارشناس دفتر توسعه و برنامه ریزی وزارت راه و شهرسازی و مهندس فرزاد نوروزی فرد، کارآفرین خدمات فرودگاهی برگزار می شود، به موضوعات اصلی پیرامون خدمات فرودگاهی پرداخته خواهد شد.
افزایش راحتی، امنیت و سرعت خدمات رسانی به مسافران، بهبود تجربه و حس مسافران از حضور در فرودگاه و افزایش وفاداری، تسهیل رفت و آمد و دسترسی به پارکینگ برای مسافران، شیوه های نوین بازاریابی سفر و فروش بلیط، افزایش امنیت توشه مسافران در طول سفر و راهکارهای نوین ارتباط با مسافران و همراهان از خرید بلیط تا بعد از سفر از محورهای اصلی این هم اندیشی است.
همچنین پنل تخصصی با حضور مدیران و صاحب نظران صنعت حمل و نقل فرودگاهی برگزار خواهد شد.
بر اساس این گزارش، حضور در این هم اندیشی که روز سه شنبه مورخ 8 اسفند 1396 از ساعت ۱۵ تا ۱۸ برگزار می شود، برای عموم علاقمندان آزاد و رایگان است.
این نشست که با همکاری مشترک میان بانک مسکن، گروه مالی بانک مسکن، مرکز توسعه و سیاست های راهبردی وزارت راه و شهرسازی و شهر فرودگاهی امام خمینی طراحی شده است، در محل ساختمان شرکت کارآفرینی بانک مسکن واقع در خیابان ۳۰ متری جی، نبش خیابان زمانی برگزار می شود.
لازم به ذکر است شرکت کارآفرینی بانک مسکن از شرکت های تازه تأسیس می باشد که مأموریت اصلی آن ایجاد فرصت های کارآفرینی و تسهیل کار استارت آپ ها در حوزه شهرسازی و حمل و نقل می باشد و بستر مناسبی را برای صاحبان ایده و اندیشه در این حوزه آماده نموده است.
برای ثبت نام در این رویداد از لینک زیر استفاده نمایید:
https://evnd.co/YXJFU
 

باشگاه مخاطبان