مدیرعامل بانک مسکن در مراسم بهره برداری از دومین پروژه صندوق زمین و ساختمان اعلام کرد:ضرورت استفاده از روشهای نوین تأمین مالی برای ساخت و ساز

مدیر عامل بانک مسکن در مراسم افتتاح پروژه مسکونی نارون در اراک، از افزایش حجم پرداخت تسهیلات ساخت در کشور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل گروه مالی بانک مسکن و به نقل از هیبنا، ابوالقاسم رحیمی انارکی در مراسم رونمایی از پروژه 144 واحدی صندوق زمین و ساختمان نارون گفت: ابتدا از تمامی عزیزانی که در تکمیل این پرژه قبول زحمت کردند باید تشکر کرد که این پروژه ساختمانی به عنوان محصول مشترک بازار پول و بازار سرمایه، به ثمر رسید.
وی گفت: پروژه نارون، دومین تجربه موفقی است که در صندوق های سرمایه گذاری زمین و ساختمان اجرا می شود که دو شاخصه اتمام به موقع و شفافیت هزینه ساخت، از شاخصه های کلیدی این پروژه هستند.
مدیرعامل بانک مسکن ادامه داد: جای بسی افتخار است برای ما که در مسیری که تعیین شده امروز مجموعه شرکت های بانک مسکن در آن حرکت می کنند. یکی از مهمترین دغدغه هایی که در ارتباط با فعالیت شرکت های تابعه بانک وجود داشت این بود که کاملا در چارچوب استراتژی ها و سیاست های بانک حرکت کنند که خوشبختانه الان در همین مسیر صحیح در حرکت هستند و یک نمونه از محصول این شکل حرکت، به شکل بارز و چشمگیر، پروژه مسکونی نارون است.
مجموعه شرکت های تابعه به ویژه گروه سرمایه گذاری مسکن همیشه به عنوان برند فعالیت کرده و انتظار داریم ارزش ذاتی این برند حفظ شود و امیدواریم در آینده شاهد ساخت و ساز با استفاده از فناوری های نوین و مدلهای مدرن تامین مالی باشیم. که البته در این پروژه تلاش شده از حداکثر امکانات در قالب فناوری های نوین و صنعتی استفاده شود.
رحیمی انارکی افزود: موضوع تضمین کیفیت که در دستور کار شرکت سرمایه گذاری مسکن صورت گرفته نشان دهنده اتکای به نفس گروه سرمایه گذاری مسکن به این موضوع است که از مدیریت این گروه باید تشکر کنیم که خود به ارتقای وضعیت پروژه های بانک و گروه کمک می کند.
مقام عالی بانک مسکن گفت: استفاده از روش های نوین تامین مالی برای تامین منابع مورد نیاز در حوزه ساخت و ساز یک امر اجتناب ناپذیر است و باید نسبت به توسعه این روش ها و استفاده از روش های نوین، فعالیت و کوشش بیشتری را به عمل بیاوریم.
رحیمی انارکی تاکید کرد: تامین مالی به موقع و ساخت پروژه ها در موعد مقرر یکی از کلیدی ترین شاخص های مدنظر است.
رحیمی انارکی درباره مشکلاتی که در مسیر راه اندازی بیشتر صندوق زمین و ساختمان وجود دارد نیز گفت:‌ موانع اعلام شده در حوزه صندوق ها در جهت تسریع و تسهیل پروژه ها باید به نهادهای مربوطه اعلام شود.بنابراین این موارد را احصا و از طریق گروه مالی و بانک مسکن مجموعه پیشنهادات راهگشا را به مراجع ذی صلاح ارایه خواهیم کرد.

گالری عکس

:لیست آلبوم ها

باشگاه مخاطبان