دکتر جواهری: لیزینگ مسکن باید توسعه بازار در دیگر حوزه‌های تخصصی مورد نیاز مردم و فعالان صنعت ساختمان را در دستور کار خود قرار دهد

مراسم معارفه و تکریم دو نفر از اعضای هیئت مدیره شرکت واسپاری آباد مسکن برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی گروه مالی بانک مسکن، مراسم معارفه و تکریم اعضای هیئت مدیره شرکت واسپاری آباد مسکن با حضور دکتر جواهری مدیرعامل گروه مالی بانک مسکن، برگزار شد.
 
دکتر جواهری ضمن تشکر از تلاش‌­های آقایان حسین محسنی و محمدمهدی نادری در مدت عضویت در هیئت مدیره شرکت واسپاری آباد مسکن ابراز امیدواری کرد: آقایان محمدرضا رحیمی و حمزه قوچی­‌فرد به عنوان اعضا جدید هیئت مدیره بتوانند در پیشبرد اهداف شرکت نقش تاثیرگذار ایفا کنند.
مدیرعامل گروه مالی بانک مسکن با بیان اینکه هرچند موفقیت و عملکرد شرکت واسپاری در سنوات گذشته خوب ارزیابی می­‌گردد، لیکن شرایط حاکم بر بازار طی سال گذشته نشان می‌­دهد که: با حضور اعضای جدید، باید برنامه­‌های جدیدی را برای توسعه بازار تبیین و عملیاتی نمایند.
وی با اشاره به توانمندی­‌های شرکت واسپاری تصریح کرد: انتظار گروه مالی از مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره این است که علاوه بر فعالیت تخصصی در حوزه لیزینگ مسکن، برنامه‌­ریزی لازم برای توسعه بازار در دیگر حوزه­‌های مورد نیاز مردم و فعالان صنعت ساختمان را دستور کار خود قرار دهند و در اسرع وقت نسبت به اخذ مجوزهای لازم و عملیاتی کردن آن اقدام کنند.
دکتر جواهری با اشاره به مطالبه جدی گروه مالی در کمک و حمایت از شعار ساخت یک میلیون مسکن در سال که توسط دولت و مجلس مطرح شده است، افزود: شرکت واسپاری به عنوان یکی از مجموعه­‌های پیشرو در صنعت ساخت و ساز در راستای عملیاتی شدن قانون جهش تولید و تامین مسکن از تمام توان خود استفاده کند.
در پایان این جلسه بعد از استماع گزارش کار مدیرعامل شرکت واسپاری آباد مسکن آقایان حسین محسنی و محمدمهدی نادری تکریم و همچنین آقایان محمدرضا رحیمی و حمزه قوچی فرد به عنوان اعضای جدید هیئت مدیره معارفه شدند.

گالری عکس

:لیست آلبوم ها

اخبار مرتبط


باشگاه مخاطبان