printlogo


برگزاری جلسه تودیع و معارفه رئیس هیئت مدیره گروه مالی بانک مسکن
برگزاری جلسه تودیع و معارفه رئیس هیئت مدیره گروه مالی بانک مسکن
کد خبر: 220
عصر روز دوشنبه، بیست و سوم مهرماه 1397، با حضور اعضای هئیت مدیره بانک مسکن، اعضای هیئت مدیره و مدیران ارشد گروه مالی بانک مسکن و هم‌چنین مدیران عامل شرکت‌های تابعه گروه مالی، مراسم تودیع رئیس پیشین هیئت مدیره و معارفه رئیس جدید هیئت مدیره گروه مالی بانک مسکن در محل این شرکت برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل، گروه مالی بانک مسکن، در این جلسه ابتدا مدیر عامل گروه مالی، با تشریح قوانین جدید در خصوص محدودیت‌ها و ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان، از تلاش‌ها و زحمات رئیس پیشین هیئت مدیره که از ابتدای شکل‌گیری گروه مالی بانک مسکن با شرکت و بانک همکاری‌ داشته‌اند، تقدیر نمود. هم‌چنین، وی با اشاره به اخلاق‌مداری و دلسوزی حمید ‌رحمتیان، اظهار امیدواری کرد که ایشان در سمت مشاور با مجموعه بانک و گروه مالی بانک مسکن همکاری خود را حفظ نمایند. در ادامه مصطفی ازگلی، با یاد کردن از سوابق بانکی و مدیریتی بهمن زندیه، به عنوان عضو جدید هیئت مدیره ابراز امیداوری کرد که شرکت بتواند در ادامه فعالیت‌های خود از حضور ایشان بهره‌برداری لازم را داشته باشد.
در ادامه مدیر عامل بانک مسکن، نیز ضمن قدردانی از تلاش‌های بی‌دریغ عضو سابق هیئت مدیره، تخصص در حوزه مشاوره مدیریت منابع انسانی، را از توانایی‌های برجسته حرفه‌ای ایشان اعلام کرد. ابوالقاسم رحیمی انارکی در ادامه خاطر نشان کرد، ایشان بایستی در قامت مشاور با مجموعه بانک مسکن و گروه مالی با موضوعات و مأموریت‌های تعریف شده، همکاری خود را حفظ نمایند و هم‌چنین ضمن اشاره به مأموریت‌های جدید که برای بهمن زندیه به عنوان رئیس جدید هیئت مدیره در نظر گرفته شده است،‌ برای ایشان نیز در آغاز راه آرزوی موفقیت کرد.
در پایان محمد علی دهقان عضو هیئت مدیره بانک مسکن نیز با تأکید بر ویژگی‌های اخلاقی و حرفه‌ای مثبت و به یادماندنی رئیس سابق هیئت مدیره، در ادامه مسیر برای ایشان آرزوی موفقیت نمود و هم‌چنین از رئیس جدید هیئت مدیره نیز، تلاش و پیگیری مضاعف را برای بهبود هر چه بیشتر عملکرد گروه مالی بانک مسکن، خواستار شد.  
 
لینک مطلب: http://bmfgroup.ir/News/item/220