printlogo


مجمع عمومی شرکت فناوری اطلاعات ناواکو برگزار شد
مجمع عمومی شرکت فناوری اطلاعات ناواکو برگزار شد
کد خبر: 247
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت فناوری اطلاعات ناواکو برای بررسی عملکرد شرکت در سال مالی منتهی به ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ روز سه‌شنبه ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ با حضور ۱۰۰ درصدی سهامداران، مدیرعامل و مدیران ارشد گروه مالی بانک مسکن و هیئت مدیره، مدیرعامل و مدیران شرکت فناوری اطلاعات ناواکو در گروه مالی بانک مسکن برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی گروه مالی بانک مسکن به نقل از روابط عمومی شرکت فناوری اطلاعات ناواکو مجمع عمومی ضمن اخذ گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی و گزارش عملکرد هیئت مدیره به مجمع، صورت‌های مالی و عملکرد شرکت را برای دوره مالی منتهی به ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ مورد تصویب قرار داد.
در این جلسه، محمدرضا ضیاظریفی مدیرعامل شرکت فناوری اطلاعات ناواکو، طی گزارشی عملکرد این شرکت از روند درآمدها، دستاوردهای کلان مدیریتی، خدمات پرداخت، ETC، بانکداری متمرکز، سامانه‌های ستادی، زیر ساخت و امنیت و همچنین برنامه‌های آتی این شرکت را ارائه نمود.
بنا بر گزارش مدیرعامل ناواکو، این شرکت طی دوره مورد گزارش توانسته رشد ۲۴ درصدی درآمد، رشد ۶۰ درصدی سود عملیاتی و رشد ۲۸۵ درصدی در سودخالص را محقق نماید. ناواکو در حوزه دستگاه‌های کارتخوان، کیف پول موبایلی، دستگاه‌های کیوسک و همچنین ورود به حوزه‌ها و فناوری‌های نوین هم برنامه‌های جدی و جدیدی برای سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ دارد.
در پایان مصطفی ازگلی، مدیرعامل گروه مالی بانک مسکن، ضمن تقدیر از عملکرد مثبت و انضباط مالی شرکت در دوره اخیر، بر تلاش مضاعف تیم مدیریتی شرکت برای تحقق انتظارات بانک مسکن در زمینه تکمیل پروژه‌های جاری، توسعه کسب و کار و بهبود بازده حقوق صاحبان سهام تأکید نمود.
لینک مطلب: http://bmfgroup.ir/News/item/247