printlogo


دکتر جواهری: برای تحقق وعده یک میلیون مسکن در سال تمام توان خود را با اولویت شهرستان‌ها به کار خواهیم گرفت + فیلم
دکتر جواهری: برای تحقق وعده یک میلیون مسکن در سال تمام توان خود را با اولویت شهرستان‌ها به کار خواهیم گرفت + فیلم
کد خبر: 269
پروژه مسکونی آسمان البرز با حضور رییس هیئت مدیره بانک مسکن، مدیرعامل گروه مالی بانک مسکن، رییس هیئت مدیره گروه مالی و مدیران شرکت های تابعه افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومی گروه مالی بانک مسکن، دکتر جواهری در آیین افتتاح پروژه آسمان البرز ضمن تشکر از عوامل ساخت پروژه اظهار داشت: شرکت نوین پایدار با وجود اینکه جدیدالتاسیس است ولی با عملکرد خوبی که در اجرای پروژه‌­ها ارائه می‌­دهد توانسته است جز شرکت­‌های پیشرو گروه سرمایه­‌گذاری مسکن باشد.
مدیرعامل گروه مالی بانک مسکن با اشاره به شعار ساخت یک میلیون مسکن در سال بیان کرد: گروه مالی با استفاده از تکنولوژی­‌های به روز و پیشرفته توان فنی آن را دارد تا در راستای تحقق شعار یک میلیون مسکن دولت، ساختمان­‌های مسکونی را با اولویت شهرستان‌­ها، با سرعت ساخت بالا و بهترین کیفیت ساخته و تحویل دهد.
وی با اشاره به حمایت­‌های بی دریغ مدیرعامل بانک مسکن از گروه مالی تشریح کرد: گروه سرمایه‌­گذاری مسکن به عنوان یکی از شرکت­‌های تابعه گروه مالی توان آن را دارد تا سه برابر ظرفیت فعلی فعالیت نماید.
دکتر جواهری با بیان اینکه در سنوات گذشته ساخت و ساز مسکن مورد توجه نبوده است اظهار داشت: اکنون باید تلاش خود را مضاعف کنیم تا کمبودهای کشور در حوزه مسکن در سریعترین زمان ممکن کاهش یابد.
وی افزود: البته در این مسئله باید توجه داشته باشیم که کیفیت فدای سرعت عمل نشود چرا که پروژه‌­های گروه مالی برند کیفیت و تحویل به موقع را در اذهان عمومی با خود به همراه دارد.
دکتر جواهری با بیان اینکه ظرفیت شرکت­‌های تابعه گروه مالی به‌گونه‌‌ای است که امکان افزایش تولیدات این شرکت تا سه برابر وضع موجود فراهم است، ادامه داد: در کنار شرکت سرمایه‌گذاری مسکن به عنوان بازوی اجرایی در پروژه­‌های مسکونی و غیر مسکونی گروه مالی و شرکت­‌های تامین سرمایه و واسپاری مسکن نیز بعنوان تسهیل­گر تامین مالی و مدیریت فروش همکاری نمایند.
در ادامه دکتر کاظم‌­نژاد رییس هیئت مدیره بانک مسکن با تشریح اینکه ساخت مسکن باعث ایجاد اشتغال­زایی در کشور می‌­شود اظهار داشت: با توجه به سیاست­‌های دولت مبنی بر ساخت یک میلیون مسکن در سال، بخش عظیمی از این وظیفه بر عهده بانک مسکن و شرکت­‌های تابعه خواهد بود.
وی افزود: در زمینه ساخت مسکن با ارائه تسهیلات و اختیارات ویژه به استان­‌ها بستر تحقق شعار دولت را آماده خواهیم کرد.
 در پایان دکتر امامی مدیرعامل شرکت گروه سرمایه­‌گذاری مسکن  با بیان اینکه این شرکت هم‌اکنون در حال ساخت یک میلیون و پانصد هزار مترمربع پروژه در 32 شهر است، گفت: شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن به عنوان بازوی اثر بخش در کنار بانک مسکن و وزارت راه و شهرسازی فعالیت خواهد کرد و از همین تریبون نیز اعلام آمادگی می‌کنیم تا تمام ظرفیت‌های خود را برای مشارکت در طرح جهش تولید و تامین مسکن به‌کار گیریم.
لینک مطلب: http://bmfgroup.ir/News/item/269